Schade melden

Het komt helaas wel eens voor dat u schade lijdt. Mogelijk gedekt op uw verzekering.

Bij dekking op uw verzekering heeft de verzekeraar de plicht om deze te vergoeden.

U als verzekeringnemer heeft de plicht om alle benodigde informatie over de schade zoals precieze omschrijving van de schadetoedracht en aankoopnota's aan verzekeraar te verstrekken.
Zo kan de dekking worden gecontroleerd en de hoogte van de schade worden vastgesteld.
Bij grotere schades wordt een schade-expert ingeschakeld om samen met u de hoogte van de schade vast te stellen.

U kunt bij ons op verschillende manieren uw schade melden waarna wij deze zo snel mogelijk voor u in behandeling nemen en dit binnen onze geldende reactietermijn van 5 dagen. Zie ook onze pagina reactietermijnen.

Schademelden via mail schade@regiopolisassuradeuren.nl
Stuur een mail naar onze schadeafdeling met zoveel mogelijk informatie en eventueel een ingevuld schadeformulier. Dit formulier kunt u downloaden op deze pagina, invullen en meesturen.

Schademelden telefonisch 024 - 382 21 65 (menu keuze 1 – schadeafdeling)
U krijgt een van onze schadebehandelaars aan de lijn waarmee u kunt overleggen en die u graag verder helpen.

Schademelden online omgeving login.regiopolisassuradeuren.nl
Wanneer u al toegang heeft tot uw persoonlijke online omgeving kunt u daar ook uw schade melden en gegevens zoals foto's en schadeformulieren uploaden.
Heeft u nog geen toegang?
Vraag dan snel om toegang instructies via: info@regiopolisassuradeuren.nl.

Schademelden via App Mobiel Schademelden
Via de iPhone App Store of Google Play kunt u de App downloaden van Mobielschademelden.
Hier kunt u van tevoren al uw gegevens invullen zodat u bij een schade direct alles (samen met tegenpartij) kunt indienen. Nadere info vind u ook op www.mobielschademelden.nl.

Schademelden ARAG Rechtsbijstand
Heeft u een rechtsbijstandverzekering bij de ARAG en heeft u uw polisnummer bij de hand dan kunt u voor overleg of het aanmelden van een nieuwe zaak het snelste bellen naar de ARAG 033-4342343. Via een keuzemenu met 3 vragen krijgt u snel iemand aan de lijn.

Ook kunt u online een zaak melden:

Glasschade: Ruit herstellen, Seuren bellen
Directe schade afhandeling met Gana - Regiopolis!
Bel 024-3231010 Dag en Nacht!

Werkgebied
Seuren Glasservice beschikt over een eigen centrale meldkamer die het gehele jaar 24 uur per dag bereikbaar.
Hierdoor zijn wij in staat met kennis van zaken uw melding adequaat te behandelen.
Seuren Glasservice heeft de regio's Nijmegen en Arnhem als werkgebied.

Glasschade: Autotaalglas
Met uw groene kaart Direct een afspraak maken: https://www.autotaalglas.nl/maak-een-afspraak/?step=0
Of bel gratis 24/7 : 0800-0828

Schademelden via deze site
Via onderstaande velden kunt u de gegevens van de schade invullen en gegevens uploaden zoals foto's en uw schadeformulier.

Stel ons gerust uw vraag

Wij nemen de regelgeving met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens serieus en hechten veel waarde aan de bescherming van uw privacy. Bekijk hier ons Privacy statement.